Alla inlägg den 28 september 2013

Av lynx63 - 28 september 2013 19:41





Tataatttaaaaa  

 

 

Här med meddelas att jag.

 

INTE KÖPTE NÅGON AV BLOMMORNA 

 

    

 

*FLINAR*

 

Nix pix lingon mix.

 

      

 

Jag köpte en handduk med en ANKA i stället.

 

Och den gav jag till gubbens kompis

 

+

 

En godis napp

 

    

 

Han är ungkarl och han ska tula med gubben, varje dag.

 

I

 

Garaget eller i luren, dom är värre än mig på att tala i

 

telefonen.

 

      

 

Jag sa att han skulle skaffa sig ett eget liv

 

"kompisen alltså"

 

eller använda snuttefilten och nappen om han saknade min

 

gubbe för mycket.

 

      

 

Bara jag kan låna gubben själv någon kväll ibland.


Eller gå i morgonrock efter en dusch. 

 

Så lovar jag att vara nöjd.

 

  


För är inte den kompisen här, så har vi andra.

 

Och dom sitter,

 

till 24:00 mer eller mindre varje fredag eller lördag.

 

          


Kan även vara båda dagarna eller mitt i veckan.

 

"Varje vecka"

 

Men då går dom vid 22:20 tiden.

 

Suck suck suck

 

ALLA ÄR UNGKARLAR 

 

UTAN LIV

 

        

Hit flyr jag, böcker böcker.

 

Är jag dum som ibland är trött på alla ungkarlar som

 

inte kan gå hem i tid eller kommer så ofta?


        

Kanske man skulle ha smisk.

 

      

 

För sin osociala sida?

 

*FNISS*

 

KRAM KRAM KRAM

 

Ps Även om jag ligger med influensa

och har 40 i temp, kommer dom. Ds

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards