Direktlänk till inlägg 20 juli 2015

Måndag mulet/sol 18.3 grader

Av lynx63 - 20 juli 2015 13:04

HEJ

    

Hoppas att ni njuter av semester bad sol och regn. Jordgubbar med glass och grädde, som mellanmål.

Påtar i jorden plocka torra knoppar från rosorna ropar på gubben att nu är det kaffe.

Ja ni vet, alla som man ska göra en sommardag i Juli.

Jag tar det lugnt och slappar med en bok, som jag nu har läst samma sida ca: En sisådär 12 x.

    

Haha tydligen ska jag inte läsa idag, kan inte koncentrera mig.

Nu ska jag ta en kopp java och sy en gardin i stället.

Må så gott och va rädd om er.

KRAM

  



 
 
TantGlad

TantGlad

4 augusti 2015 22:51

Så trevligt att du tittade in hos mig vännen.
Ja här är det åxo fötterna upp å händerna nere..........eller hur var det igen?? Hihi.
Sy gardiner du. Du kan passa på att sy till mig med haha.
Rolig och gullig läsning som vanligt hos dig.
En STOR bamsekram till dig

http://tantglad.bloggo.nu

lynx63

8 augusti 2015 00:07

Ja här kan sys gardiner overaller hundkläder och en å annan sovsäck. =) FNISS stor kram och va rädd om dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Presentation


Ha ett fint 2015 år

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards