Alla inlägg under december 2014

Av lynx63 - 25 december 2014 10:09

GOD JUL

 

Mina goa vänner

 

Kramar till er alla.

 

 

Av lynx63 - 16 december 2014 17:15

Snart är det bara en vk kvar.

    

HEJ mina vänner.

 

 


Har bakat bullar och fått lite mer energi, handen vill inte knåda deg.

Men jag sa till fingrar och handled, att nu är det slut på vilande.

Nu ska handen fungera punkt slut....

 

Och se så fina dom blev, goa?

Musms jaaa

Vanilj/saffransbullar!

Min ugn vill inte grädda jämnt, så några blir lite x-tra bruna.

Men det gör inget, under mellandagarna ska jag köpa en ny spis.

 

  

 

Här händer det inte så mycket.

Går och väntar på när i Januari jag ska starta arbetsträningen och vart?

BB Gyn eller någon VC vi får se, kanske det blir något helt annat.

Stor kram och ha en fin vk nu innan tomten kommer.

 

 

Puss

  

 


Av lynx63 - 1 december 2014 12:00

Hoho

Mina töser, allt är som vanligt.

Men fy såååå lat jag är, kommer mig inte för med något.

Jo hemma pysslar jag, men nästan 0 vid datorn.

Men så får det vara ibland, ska ta nya tag till nästa år.

För snart är vi där, oj så tiden springer och jag med den.

Ha en underbar vk och va rädda om varandra.

Stor varm kram från mig till er.

Zingo är lika lat som sin matte hihi, som vanligt syns han inte så bra på bild och med en dålig kamera. Puss !!!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards