Alla inlägg den 17 september 2013

Av lynx63 - 17 september 2013 23:47




 

Copyright © Gäller för alla mina texter och bilder.

 

 

 


Extra gnällig idag!


      


Denna kvinna har idag, vart hängig.

Jag vaknade med känslan "snorvlig i kroppen".

Lite dinglig i benen och med en baby huvudvärk.


VILL INTE


Men se det struntade bacillen i för han fortsatte hela dagen med att små bråka.

Spelade trummor i huvudet.

Sparkade fotboll mot hela kroppen.

Kokade spagetti i knäna.


SUCK


Nu har jag bäddat ner den, så jag hoppas att den är borta till imorgon.

Hoppas att ni mina små palsternackor har haft en fin dag.


Dagen har var blöt hos oss, regn och lite mer regn.

Jag har sytt nya gardiner igen och ska sy ett par till snart.

Har köpt tyger till alla rummen och tänker passa på att förnya lite här hemma med pynt. 


ALLA HÖST


Ska jag operera handen snart, är det bäst att passa på medans man kan.

För annars sitter man bara där och suckar "surt" för att man inte fixat allt tidigare.

Snurrar runt och filosoferar om nya lampor också.

Men jag är trött nu, så jag får virra mer imorgon.


Sänder nu en fasligt massa god natt kramar till er alla.

NATT I NATT


          

Ovido - Quiz & Flashcards