Alla inlägg den 6 september 2013

Av lynx63 - 6 september 2013 16:07


 

 Copyright © Gäller för alla mina texter och bilder.

 

HEJ mina marängpajer.


Suck det blir ny OPERATION i handen, jag har försökt att lura mig själv i några dagar. Ni vet DET ÄR INGET FEL PÅ MIN HAND bla bla....

För det är bara en synvilla att tummen och en del av handleden är lite större.

 

Men jag är avslöjad, då jag igår på jobbet försökte säga till alla.

-Se så fin och smidig min hand är, inget problem alls.

Blev svaren 

- Men hallå är du knäpp, den är ju visst större än den vänstra??

Dumma dom, som inte ser med mina ögon.

Den är sååååå fin såååååå.

 

Nåja nu vet ni vad som kommer att ske, kanske i sep eller i okt för denna tants del. Om jag kommer att hålla mig här ifrån, näääää tro inte det.

Inte en chans att jag missar mina goa kanelsnäckor, man måste ha en dos av er varje dag.

 

Annars får man inte sin dagliga C-vitamin dos. 

Ha nu en toppen helg mina gosiga vänner KRAM

 

 

Ps Min nya tavla, beställd av mitt barnbarn, sotarsmurfen. Ds

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards