Alla inlägg under juni 2014

Av lynx63 - 15 juni 2014 20:11

                                                                     

                                                                             

HEJSAN

Barnbarnet sov hos mig här om natten. Hurra hurra!

Hans små goa armar höll hårt om min arm.

När han plötsligt tittar på mig och säger,"jag tycker om dig".

Men fy bövelen, den lilla goa killen kan få sin farmor att böla på 2 sekunder.

Hjärtat smälter och man skulle kunna göra allt för honom.

Tur att han inte vet det eller ? Fniss ha en fin vecka och en underbar midsommar.

KRAAAAM.


Av lynx63 - 8 juni 2014 22:28

Sommar sommar!

  

HEJ

Söta jordgummor.

Ja nu har vi haft lite mer värme, underbart.

Nu kommer jag inte att ha tid med skrivandet på ett tag.

 Här ska latmasken ligga i hängmattan, gymnastisera, äta jordgubbar och läsa bra böcker.

Ser att ni också är upptagna med äventyr.

Men lite då och då kommer jag dock att titta in.

          

Hoppas att ni alla får en underbar sommar och toppen väder.

Stor varm kram till er alla från mig.

VI SES

  

Av lynx63 - 4 juni 2014 11:09

Sol NEJ värme NEJ

Snart JAAAA

Optimist japp!

  

En timme senare, kvavt och det ligger åska på lur.

16,9 grader.

  

HEJ mina små lingonkvistar.

Ja här är det som vanligt, men man ser att ni andra har fullt upp.

Här ska en liten filur resa bort och dit sänder jag KRAMAR och säger var rädd om dig Tulipaner.

Sen har vi vår egen författare Spanaren.

Hm funderar på att be om autograf innan hon får för mycket att göra.

Varma lyckönskningar från oss alla. KRAM

Tantglad min vitamin, du sprudlar av energi och funderar över skor.

Skogsfen kämpar på med allt som kantar vardagen, stärkande KRAMAR till dig.

Badtanten som funderar över historien och framtiden.

*LER*  du var säkert super söt, men han förstod nog inte det.

Sen har vi mig, vanligt och åter vanligt.

Eller NEJ inte riktigt, gubben har vänt en dörr som suttit fel i 6 år.

Hm 6 år ja bättre sent en aldrig, fniss.

Kram och ha en fin helg och Nationaldag mm.

        



Presentation


Ha ett fint 2015 år

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards