Alla inlägg den 25 september 2013

Av lynx63 - 25 september 2013 22:33


          



Jag har blivit attackerad av en kaktus, den bara hoppade på mig.

Det borde finnas munkorg, för sådana stickiga kompisar.

*SKRATT*

  

Jag var på Ikea och handlade lampor + ett nytt badrumsskåp.

Då jag tillslut hamnade vid blommorna, så vackra orkideér.

Att jag bara stod och suckade. 

Lila, gul gräddiga, vita, rosa & brunröda.

*MUMS*

  

Men på hyllan bredvid stod folkilskna små rackare, vid namn KAKTUS.

Där står jag inte ont anande och ler som ett fån över dom vackra grannarna till KAKTUSARNA

Och vips så flyger en på mig, den tog satts och bet mig i armen.

Jag tänkte precis ta en av dom vackra lila, när denna odåga gör så.

*MORR*

  

Jag blänger på den stickiga saken som hänger i armen.

Med fingrarna lossar jag den försiktigt.

Jag lovar och svär att jag kan säga att den sa TA MED MIG HEM inte den fina lila.

Medans jag plockar bort små stickor i min fina skinnkostym, varför tog jag av mig jackan. 

Funderar jag på vad som hände.

*SUCK*

  

Nå hur tror ni att det gick sen?

Orkidé

Kaktus

VEM 

FICK

ÅKA

MED

HEM

?


KRAM KRAM

        

Ovido - Quiz & Flashcards