Alla inlägg under november 2014

Av lynx63 - 18 november 2014 15:33

Hej hej

Mitt barnbarn bad om en ny mössa i flera färger som lyser.

Sen skulle det vara spök reflex också.

Köpa en sådan?? Hittar nog ingen!

NEJ

Hm hm nå denna farmor gör allt för sitt lilla troll.


Men hur, dessa händer/fingrar som inte vill det jag vill.

Kom dock på att detta tråkiga finger och hand gymnastiks schema.

Det jag inte följs till 100 %. Just för att det är så tråkigt.

 

Klurade lite till. Å vips så slog det mig, sticka är dessa gymnastik övningar.

Och mycket roligare, att det tog över en vk att göra den spelade ingen roll.

Ont i händerna ja, men vilade mycket emellan.

Och nu är den klar.

 

Puss och Kraaaam på er alla.

Av lynx63 - 13 november 2014 20:58

 

 

-------------------------------------------------

 

Hej kvinnor i så fina åldrar!

Ja gubbar också i fall att någon sådan tittar in.

 

Jag har fått DING japp, av någon klurig underlig slump så får jag ding.

VARJE tors/fred varför?

Tja inte vet jag, men jag har skrivit här i bloggen dom dagarna.

    

Har kanske svårt att komma till skott under dom första dagarna?

Eller så samlar jag in händelser som jag sen klickar ner så ni får lite att läsa.

 

Va har nu hänt?

Hm hm hm???

    

Jag har vart på MR knät och får svar imorgon på va dom hittade.

Har snorat i 2½ vk och har sparat på min energi.

Så nu bubblar det snart över, men jag har lovat mig själv att ta det lite lugnt.

Har nämligen lite bloggvila och det är nog därför som jag bara skriver till helgen.

 

    

Men jag saknar var och en av er, ni ger mig energi på olika sätt.

Är lite låg och fundersam kanske även lite orolig.

Jag vill så gärna börja jobba i Januari, men vart?

Dom kommer att meddela mig det så småningom.

Men väntans tid är alltid så lång.

SUCK!

Men som jag brukar säga.

TA EN DAG I SÄNDER SÅ FALLER ALLA BLOMMOR PÅ PLATS

    

 

Så nu mina systrar ska denna tant hiva en mugg med java

Sen hon med sina hundar trava

Fniss kram kram

 

Ps TREVLIG HELG "IGEN" LER Ds

 

 

Av lynx63 - 7 november 2014 15:21

HEJ små snöflingor!

    

Här är det regn, för att plötsligt bytas ut mot små söta bleka snökorn.

Dom dalar från himlen med en precision som militärer på övning.

Ca:1,8 grader varmt, funderar på att ha min fina klänning och springa barfota genom hagen. Klia korna på magen och sjunga en höst/vinter visa.

    

Följer ni med?

 

Tralla la här dansar jag

Med buller och bong

Även utan långkalsong

Fryser gör jag inte

För jag dansar så fort

Hoppar över en och annan lort.

        

Ha nu en super duper fin helg, själv ska jag bara vara lat.

Snorar och hostar fortfarande.

    

 

KRAM

--------------------------------------

Presentation


Ha ett fint 2015 år

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards