Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

VÅR SOMMAR /Vinter? :)

Av lynx63 - 17 maj 2013 22:28

ÅÅÅÅ             nu har vi haft sol sol sol varmt & underbart, blommor är planterade och böcker lästa.

 

Så vad ska man göra nu??

 

Jo vänta på VINTERN och JUL   HEHEHE nej jag bara skojar, inte ska vi ha snö nu. Utan mera värme med sommarvindar över blomsterängar.   

 

Ha nu en bra och underbar helg.    KRAM

 
 
TantGlad

TantGlad

18 maj 2013 08:56

Visst är det unbderbara tider nu att bara sitta och läsa och njuta på. Vinter näe....fy för den lede som den gamla sa. Ingen vinter än vill vi ha ..hahaha. Oj du skrev om din bil, wooow för att ha en sån bil och ett v8a ljud. Kan du inte visa din pärla här?..lite nyfiken på den.
Kramar och ha en underbar vacker helg!

http://TantGlad.bloggo.nu

lynx63

19 maj 2013 17:35

Det kan jag visst göra, nä jag håller med ingen vinter än. KRAM :)

 
skogsfen

skogsfen

18 maj 2013 18:26

Tittar in för att önska dig en fin helg. Visst är naturen helt magisk nu. Kram från Skogsfen. Krama Gunnar och de andra med.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

19 maj 2013 17:33

Här ska kramas det lovar jag dig.... :) KRAM

 
tulipaner

tulipaner

19 maj 2013 14:25

samma till dig och jag ser ju att du njuter ,nu får vi börja med is glass om det ska hålla den här värmen hörru,jag bunkrar upp,så det finns när du dyker upp,skam vore ju om inget fanns !
hoppas det bra med dig/kram

http://tulipaner

lynx63

19 maj 2013 17:33

Å så smaskigt det vill jag ha :) Här är det jämna plågor som jag brukar säga. :) KRAM

 
Spanaren

Spanaren

20 maj 2013 08:12

Varmt har det varit i helgen och grönt har det blivit ;.)
In på loppis eller Bokbörsen för att köpa mera böcker för inte ska du väl sluta läsa när det är sommar? Känner du till Saga Borg? Har läst en serie av henne som jag tror du skulle gilla/ kram

Ps Googla på Saga Borg och läs

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

23 maj 2013 17:51

Jag har beställt 11 böcker till, den om trollrunor. Av Sandemo också, men alla tips är bra och det tackar jag för. Kram

 
Spanaren

Spanaren

22 maj 2013 07:58

Men kom inte min kommentar med?!?!
Googla på Saga Borg för jag tror att du kommer att gilla hennes böcker. Jag har läst en svit och vissa böcker var så bra/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

23 maj 2013 17:47

Jag ska genast kolla på denna människa, kram :)

 
tulipaner

tulipaner

24 maj 2013 14:02

hallo där ,isglassen har smält ,hjälp det som skulle vara så gott

hoppas allt är bra ,vi njuter av solen som är på besök varje dag.
hoppas du hittar böcker du gilla ,och så hoppas jag att du mår någorlunda med tummen /kram

http://tulipaner

lynx63

31 maj 2013 19:10

Jag tummen lever sitt egna liv och vi är inte sams för stunden, ja har lagt den på hatthyllan och där får den ligga tills den uppför sig. :) KRAM på dig

Ps Ja nu väntar jag på att dom första två ska komma i lådan Ds.

 
tulipaner

tulipaner

28 maj 2013 21:50

jag hejar på dig när du är duktig och springer på löp bandet,du får oxå lite dryck av mig så du orkar lite extra!
visst mår vi gott i fin vädret,vet du muk glass skulle inte vara helt fel;)
hoppas allt är bra med dig/kram

http://tulipaner

lynx63

31 maj 2013 19:07

Jaa jag löpte nog lite för mycket så jag är helt slut........... Men det kommer nog att bli bra så småningom. KRAM på dig TACK FÖR GLASSEN SLURP

 
tulipaner

tulipaner

2 juni 2013 12:37

måste kolla om du hasar omkring i tofflorna än?
nåja regnar det hos dig så får man det ,för här har vi fått välbehövligt regn.
hoppas böckerna är bra!
och att tummen får koma ner snart,annars får du väl hjälpa den med en trapp ner :) var rädd om dig/kram

http://tulipaner

lynx63

2 juni 2013 20:51

:) Flinar och säger DÄR KOM DU PÅ MIG tofflorna är på, men idag har det vart kvavt och åska men inget regn. Du vet en klibbig dag med huvudvärk, men jag har klippt gräset och skuttat runt i skogen med hundarna + vart på ett loppis. Så dagen bara försvann i alla fall. KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards