Alla inlägg den 5 maj 2013

Av lynx63 - 5 maj 2013 22:36

        UNDERBART idag har det bara vart sol. Klart att det har blåst, men inte så kallt som dom andra dagarna. Var in till stan i dag och det är 3 mil dit, men vet ni att jag slapp ha värmen på HURRA det va så skönt i bilen av den naturliga solen så man bara satt och njöt. Skulle in för att köpa träolja, för att olja in altan. Men hittade en ny kaffebryggare "svart/Vinröd", termos, hundben, halsband till Zingo också. Så ibland har man tur, provade att ligga i några sängar.   Vi behöver en ny man sover som ett russin Lana, mellanbenen Turbo i armhålan och min kloka fina Zingo i sin korg på golvet. Ja husse ligger någon stans där emellan :) ibland tar jag kuddar och täcket in till soffan i vardagsrummet. Men efter 10 min kommer Lana trampande för att sova mellan benen. Inte undra på att man har ont i höfterna och går som Zeb Macahan, ha en underbar vecka mina damer. KRAM   

















Ovido - Quiz & Flashcards