Alla inlägg den 30 april 2015

Av lynx63 - 30 april 2015 14:01

         

  

Ja idag är det den sista April

Vi har sol men det BLÅSER

Har inte vart till stan, det är för mycket folk en dag som denna.

Alla studenter och den berömda forsränningen, drar andra gäster till Uppsala.

Tågen är proppade med glada och berusade människor.

Hoppas att allt går lugnt tillväga och att man njuter.

JAG ÖNSKAR

Inget fyllebråk som skadar någon för livet eller annat som gör föräldrar oroliga.

    

Jag har nästan alltid jobbat denna dag och vet vad jag pratar om.

Men idag är jag ledig, men tankarna går till dom som jobbar och alla föräldrar.

Ha en fin 1 maj imorgon, själv ska jag nu dricka kaffe och läsa den 3 boken jag har på tur.

Myser och det är så spännande att jag lagar mat med boken framför mig.

Blev lite salt sist, fniss.

KRAM

  




Ovido - Quiz & Flashcards