Alla inlägg den 8 april 2015

AJ

Av lynx63 - 8 april 2015 14:41


Skov JAAAA aj JAAA!

        

Hoppas att ni har haft en underbar helg!!!

Och att ni har magen full med ägg och godis.

Har ätit precis lagom av allt, men godis bara 8 bitar.

Gillar inte godis men choklad och lakrits är gott.

Mina blommor växer så det knakar, snart flyttar dom hemifrån.


Ska nu börja läsa mina böcker jag fick av min lavendelblomma Spanaren!

Det ska bli härligt avkopplande.

Annars händer det inget speciellt hos mig, utan jag traskar på i mina vanliga stövlar.


KRAMISAR 

    


----------------------------------------------------------------------------

  

Knattrar ner mina ord på ett papper så vitt

Svarta ord dansar genom mitt synfält så fritt

Är så trött på allt slit 

Det är nu riktigt skit

Men så hör jag fåglar kvittra en sång

Jag hoppar upp med ett språng

Dansar runt med en hund

I vår egen lund

Skrattar ler jag är ju här

Tack för att ni är där


KRAM

  

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Ovido - Quiz & Flashcards