Alla inlägg den 2 januari 2015

Av lynx63 - 2 januari 2015 15:25

Hej goa töser!

    

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET 2015

 

Här är det + grader och 0 snö.

Gröna fält så långt ögat når, undrade då jag vaknade på morgonen om det var VÅR?

   

Hihih snö då jag la mig och grönt då jag vaknade. Inte är det väl vår?

Har jag lekt TÖRNROSA och sovit för länge??

  

Hoppas att alla har njutit av god mat och värme under jul och nyår.

Själv har jag bara NJUTIT och mysat.

Jag börjar arbetsträna under vk 2 eller 3.

Det ser jag ser fram emot, precis som om jag får en ny julafton.

Samtidigt som det är lite skrämmande, ska kroppen hålla?

  

Det blir till en mottagning där jag jobbat för 27 år sedan.

Så nu får jag damma av minnet och leta fram gynekologiska termer.

  

Men det ska går bra, jag gillade den mottagningen skarpt.

Ha nu en fin helg och var rädda om varandra.

KRAM

 

Ovido - Quiz & Flashcards