Direktlänk till inlägg 26 november 2013

Ligger

Av lynx63 - 26 november 2013 04:00

 

  

Ja precis det är det jag gör, ligger ner och blir lat som en padda.

Men jag har aldrig sett lata paddor, har ni?

Paddor kan ju hoppa fasligt fort, men dom jaaaa där har vi det!

Dom är ju paddor och då dom latar sig så, japp där har vi förklaringen.

Till lat som en padda.

*FLINAR*

  

Hoppas att helgen va bra för er alla, vi hade sol och det va så vackert.

Snart är det 1 advent, tänk va tiden springer.

Se där ett nytt udda hopkok.

Tiden springer?

Tiden står still?

Tiden är aldrig lagom.

Vad är lagom? Jo lagom är bäst?

Vems bäst?

hihihi

Nä jag feber dillar en massa ord.

Är nog inte riktigt klok.

Ska nog dra täcket över huvudet och snarka in.

Kram på er mina små kottisar.

Ha en fin tisdag.

 Ni är bäst.

  

 


 
 
TantGlad

TantGlad

27 november 2013 05:41

Hahaha........förlåt men jag skrattar som en TOK och så att tårarna rinner nerför kinderna här hos dig.
Padda.....hehehe.......kvack...kvack...hmmm....eller är det grodor som låter så??
Äh....skitisamma.
God morgon på dig vännen!

http://TantGlad.bloggo.nu

lynx63

27 november 2013 21:11

Tja jag tror att paddor säger brääbupp och grodor säger kväk det är nog ankor som säger kvack hahaha eller?? Nu skrattar jag så det är svårt att skriva. Något säger dessa djur eller hur, goa du.
Kram på dig.

 
tulipaner

tulipaner

1 december 2013 11:27

paddor:nä du dom gillar vi inte här,hundarna kan bli sjuk av nått dom har i skinnet ,huden ,vad det då heter. du får vara nått finare,vet du.kanske en skogs hare vit och fin:) söta du,feber igen,var inte du förkyld för inte länge sen? fick reda på att katter kan ge såna symtom som jag hade,något i katt lådan,trots våra avmaskade och vaccinerade fina lo djur.nu får du krya på dig kramar och tankar från mig ,din lilla skogs hare :)kram

http://tulipaner

lynx63

1 december 2013 17:16

Hahahaha ja man får avmaska och vaccinera mig innan jag går ut.
Hihi tja jag brukar ha 2 snoriga tillfällen på hösten/vintern och 2 vinter/vår. Som en liten klocka år ut och år in.
Sen jag blev sjukskriven har jag haft en på hösten och en på vintern. Men vi får se, jag fick dessa baciller från mitt snoriga och hostiga barnbarn och hans mamma. Brukar inte få barnbacillerna för sådana får jag på jobbet, men om en vuxen har den också, då delar dom broderligt med sig till mig.
KRAM fina du... Skutt skutt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards