Direktlänk till inlägg 6 november 2013

Gubbar och stubbar

Av lynx63 - 6 november 2013 17:04


      

Envisa gubbar, är som envisa stubbar.

Min gubbe säger alltid snart=1-3 veckor & "kan själv".

Och då ska man förstå det?

    

Men efter det att man väntat

Och väntat

Och väntat lite till

Så gör man det gubben skulle gör själv och snart.

NU

Japp

För är det något jag önskar

Så är det inte snart eller kanske någon gång 1800-kallt.

    

*Fniss* min gubbe säger, varför frågar du när du i alla fall gör det själv?

Jag vill inte att din manlighet får sig ett "jack".

Men snälla du, jag har så många jack redan.

Vaaaaaaa

Näääää

Suck

Han har nog rätt, jag klarar mig utan gubbe när det gäller det mesta

Men att krama motorblock

Skruvmejslar

eller

bilar

Då det finns en mjuk gubbe, som en gång i månaden.

Kommer på att han inte har givit mig en kram på länge.

För att han ska snart göra det

För han kan själv

Baskade gubbe

  

Jag får nog göra detta själv också 

Krama

Gubben

Alltså


Kram på er också mina fina goa vänner..

  




 
 
Spanaren

Spanaren

7 november 2013 15:31

Ömhet och närhet är bara ett måste!!!!
Tryck upp en t-shirt med STOR text att gubben din ska krama dig.
Undra vad han då ska skylla på *ler*
Du får då många goa vänkramar från mig i alla fall/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

7 november 2013 23:00

Hahaha du är underbar, stor kram till dig också.

 
skogsfen

skogsfen

8 november 2013 08:37

Snart = 1-3 veckor.Den var bra den ska jag komma i håg Ha, ha. Kramar det måste man bara få ge och få. Här kommer det några, nej många, nej MASSOR från mig. Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

8 november 2013 19:09

Haha du är go, kram kram kram på dig med. Ha en fin helg. :)

 
tulipaner

tulipaner

8 november 2013 14:16

kram kram kram kram kram kram kram
ja,dessa gubbar är bra,dom kan så dom tar slut på sig själv,här lever en sån! han håller ju på och renoverar bilen i garaget,och han plockar och grejar och tvättar bromsar blåser ur dom och andra ledningar och röd ,och oops ,det var hockey ,på med kavajen och rusning mot bilen ,hej då ,ses sen. kommer från hockey då är det nått som ska kollas på nån av pojkarnas bilar eller torkar blad som plötsligt måste bytas,och det kan inte jag,och så var det kvälls flygning imorgon ,så det händer saker hela tiden här. .tankar inte själv heller ,kan tanka så bli inte rädd:jag ska göra det när vi hyr bil :) tror gubbarna är lite så oxå när man varit lääänge ihop,men jag brukar säga som så att man behöver en kram om dan!
hur mår tummen?
hur mår du,måste ju ha en hälso koll om när vi kan släda iväg:)/kram

http://tulipaner

lynx63

8 november 2013 19:08

Nä dra på trissor, en till. Undra om det kalla kloningsolja? Inte motorolja? Hahaha ja dessa gubbar,tummen är öm men den 13 nov ryker gipset. Så då får vi se, ha en bra helg.
Kram kram kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards