Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

Ont i huvudet :(

Av lynx63 - 23 januari 2013 20:57

 

    

    

 

HEJ alla fina vänner.

 

Nu har jag en gnällig dag, har vaknat med udda huvudvärk i 2 dagar ( har alltid back/nacke/huvudvärk men den är jag så van att ha) och det är inte så roligt.

 

Känner mig hängig också + lite snorig. Denna gång hjälpte det inte med dansen :)

nå ja det går över. Hoppas att ni klarat er från "snorihostet".

Tanten är så trött, ska gå till sängen och bara vara nu.

 

 KRAM till er alla


 
 
Spanaren

Spanaren

25 januari 2013 07:53

Du har arbetsskada och många spänningar i din kropp som orsakar detta på en virus som är på G. Själv har jag någe skit i kroppen som inte vill bryta ut ... det är paret baskelusker som vill sitta och gona sig hos mig *ler* Krya på dig och försök med att göa så lite som möjligt och lägg dig då och då för att slappa av. Medietera också och mycket mera/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

25 januari 2013 11:23

Ja det har du rätt i, vila du också. Precis som du har jag något men det händer inget. Bara en krypande trötthet, huvudvärk mm. Stora kramar till er alla.. :)

 
tulipaner

tulipaner

25 januari 2013 15:19

Hej!
har samma själv,det tydligen nått som går,tyvärr.
man får hoppas att det är snabbt övergående.vila på du,det helar ,säger dom som vet.
och du ingen dans nu heller,då får du dubbel huvudvärk,och det vill jag inte att du ska få!

stor krya på dig kram<3

http://tulipaner

lynx63

25 januari 2013 20:11

Jag lovar, ingen dans. Jag orkar inte, så trött. Ska bara vara denna helg, krya på dig du också.
KRAM

 
tulipaner

tulipaner

27 januari 2013 18:35

hoppas ditt huvud nu fått vara i fred från värken lite i alla fall.
läste inne hos spanaren att du har problem med handen,det var inte kul och läsa.och att du klippt dig oxå:) så nu är du fin!
men hur illa är det?
du kanske kan omplaceras?
hur har du det egentligen,din lilla tig lisa,berätta! jag vill dig väl och ska köpa fika bröd ästa gång jag tittar in!

http://tulipaner

lynx63

30 januari 2013 18:24

Huvudet sitter kvar värken har fallit ner till svanken, hoppas sen få till toan gå. Så att jag får spola bort det onda fniss. Omplacering har vi bara löst pratat om på jobbet, svaret var.
- Undersköterska med handproblem, svårt mycket svårt och sen suckade hon.

Handen är opererad 2 x på olika ställen i handen och vid handleden, läkaren sa sist jag var där att kanske det va dumt att dom opererade mig. Vad svarar man på det?

Jag ska träna och träna sen får jag hoppas att jag hittar något själv eller att handen blir bra.

Stort tack för att du bryr dig, kramar i miljoner.

 
tulipaner

tulipaner

30 januari 2013 15:21

hoho var är du,glömde fika brödet,sorry!
hur har hon det ?

http://tulipaner

lynx63

30 januari 2013 18:26

Va ingen bulle, men du det gör inget jag bjuder på toscakaka, kramis.

 
tulipaner

tulipaner

1 februari 2013 15:28

ja,det var ju ett smart svar,att det kanske var dumt och operera,det var ju som dags för det nu?!

ja men vadå,undersköterskan kanske kan ta nått lättare jobb dom har lite pappers arbete kanske blandat med gå ut och gå med dom som orkar vore kanske inte helt fel?
eller vad tänker du själv? kanske svårt och sadla om,men varför inte?!

http://tulipaner

lynx63

1 februari 2013 17:03

Du vet väl hur vården kan vara,man är som en bricka i ett spel. Det finns många saker man kan göra som undersköterska. Sadla om gör jag gärna, finns det en häst under så gör jag de med glädje. Fniss, nä jag skojar bara. Klart att man gör vad som helst, tack kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards