Alla inlägg den 11 januari 2013

Av lynx63 - 11 januari 2013 19:39




 

Copyright © Gäller för alla mina texter och bilder.  

 

PÅ BILDEN ÄR DET LANA OCH NIZZE (Nizze bor med änglarna)




HEJ alla glada dag har det vart en heldel snövirvel dans. Det blåser så att man tro man ska få huvudet avskilt från axlarna haha. Men än så länge har jag mitt kvar och jag ser inga lösa huvuden som far omkring i luften   

Har börjat nysa och hosta, men detta fenomen har jag inte tid med. Så i kväll har jag dansat snor och hostfri dansen, tänkte att "kan indianerna dansa regndansen" så bordet jag kunna dansa. Vill inte ha snor-host på hälsning, men vi får se om min rumba föll gudarna i smaken. Man vet aldrig varför man blir förkyld, det kan finnas en hemlig information i snorkråkorna.

 

Så fort man snyter ut informationen ska man slänga papperet, det brukar stå att man ska lära sig att vara rädd om sig.

Så alla ni därute var rädda om er, sätt på er kalasbyxor lovikkavantar och mössa.

Puss och kram på er   

Ovido - Quiz & Flashcards