Alla inlägg den 26 september 2014

Av lynx63 - 26 september 2014 18:16



Hej tjejer!

Tror ni att hösten/vinter har kommit nu ?

Jag tror det, min lilla mor va uppe här om natten ca 01:55 och det snöade.

Men tack och lov fanns det inget kvar på morgonen.

      

Regn och mera regn kom i stället.

Jag älskar regn, man kan hoppa i vattenpölar och leka groda med barnbarnet.

Jag har bara en vk kvar på utbildningen.

Sen får vi se om jag, handen + tummen har blivit något klokare.

  

Fniss

Jag hoppas att ni alla har haft en fin sommar, bad och god mat.

Med vänner eller barn + barnbarn.

Nära och kära.

Djur och natur.

Jag har bara varit och det är jag nöjd med.

Lite utflykter med kaffekorgen, en del dagar med lille man.

(Barnbarnet)

För att nästa dag, bara vara i skogen med hundarna.

    

Lite marknader har man allt hunnit med också.

En si så där 25 st, hahah.

Vanlig marknad

Loppis marknad

Bilmarknader

Och

Antik marknader, dyra saker ojoj.

-----------------------------------------------------

Lev i nuet

Känn värmen

Kärleken segrar

    

Ha en fin helg, krama den som står dig nära.

Va rädd om varandra.

Kram

  

Lo





Ovido - Quiz & Flashcards