Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av lynx63 - 25 augusti 2014 16:37

  

Varning!

 

Nä va trött jag är, huvudet värker och jag har ont i rumpan.

Varför?

Jo nu har jag vart på min 1:a dag med reh-träning.

 

Hahahaha

        

 

9:00-14:40

Så här såg dagen ut.

 

Kaffe

Information

Papper pärmar och annat smått å gott.

Sen lyssnade man och sen lyssnade man lite till.

Skrev ner lite information som kan vara bra att ha.

LUNCH

Det var mycket intressanta saker dom sa och mycket som man redan visste.

Men det som är det bästa med allt.

"Alla har ont någon stans".

Man är inte ensam om det, ingen tycker att man är knäpp.

Man skruvar på sig, ungefär som om man har rödmyror i brallan.

Man hänger på stolen och reser sig i omgångar.

Vinkar och sprattlar med benen.

Hade det vart i en vanlig klass hade man åkt ut.

 

Så mycket sittande är svårt i början, där av spänningshuvudvärken.

Men rummen va små och dålig ventilation hör nog också till.

Tur att det går över, snart kanske jag hjular i korridorerna.

 

Nästa gång är på onsdag och då får vi se om det är övningar

eller om det är rumpan som ska sitta still igen.

Men då ska jag ha med mig en Alvedon, banan och Cocacola. =)

 

Det är kul att göra saker med andra, så det negativa försvinner.

Här är man inte ensam, vi är fler som har ont..

KRAM till er alla.

=)


 

Presentation


Ha ett fint 2015 år

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards