Alla inlägg den 20 februari 2014

Av lynx63 - 20 februari 2014 13:24



   

Har ni ibland känt som om ni vill göra en massa saker, men gör ingenting.

Som om fötterna går i såpa, det som är roligaste i den känslan är.

  

Att man är helt slut när man har flugit runt i tankarna, jag har möblerat om.

Tvättat fönster, bytt gardiner, skurat skåp och luckor.

Dammsugit hela huset, skurat trappen + målat den.

Efter flera timmars dagdrömmeri öppnar man ögonen.

ÅÅÅ fy fabian allt är kvar, men jag är helt slut. *haha*

Nå vi fick mer snö i natt, så allt detta jag bör göra.

Får vackert vänta, ett bra tag till.

*FLINAR*

      


Nå mina små goa näckrosor ha nu ett fint veckoslut och var rädd om er.

KRAM

Torka


Klockorna ringer det är tid 
Att springa mot en inre frid 

Korset av tenn är så kallt 
Men värmer ändå allt 

Kampen att våga är här 
Men jag är inte riktigt där 

Snart kommer styrkan att flöda 
Hjärtat kommer då att sluta blöda 

Lynx63 © 

Ovido - Quiz & Flashcards