Direktlänk till inlägg 15 juni 2014

Stora händelser.

Av lynx63 - 15 juni 2014 20:11

                                                                     

                                                                             

HEJSAN

Barnbarnet sov hos mig här om natten. Hurra hurra!

Hans små goa armar höll hårt om min arm.

När han plötsligt tittar på mig och säger,"jag tycker om dig".

Men fy bövelen, den lilla goa killen kan få sin farmor att böla på 2 sekunder.

Hjärtat smälter och man skulle kunna göra allt för honom.

Tur att han inte vet det eller ? Fniss ha en fin vecka och en underbar midsommar.

KRAAAAM.


 
 
Spanaren

Spanaren

16 juni 2014 10:39

Det är detta som är så underbart med barn. Orden kommer äkta och fina ur deras söta munnar. Minns när vi skötte förr när de sa dessa ord ... det glömmer man aldrig. Njut och njut igen och böla på/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

3 augusti 2014 16:28

Tack badkaret är snart fullt, kram =) till dig busunge...

 
TantGlad

TantGlad

16 juni 2014 19:29

Förstår farmor började böla när man som barn säger nåt sånt gulligt. Härligt det måste va.

Ha nu en riktigt skööön midsommar.

Kramelikram från mig.😃

http://tantglad.bloggo.nu

lynx63

3 augusti 2014 16:26

Tusen tack finaste du... kram kram =)

 
Spanaren

Spanaren

24 juni 2014 11:36

Men här har jag skrivit förr ... kom det inte med eller har du inte betat av dina kommentarer? /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

3 augusti 2014 16:26

Fniss här betas det inte av något, mer än gräs...
Nej jag har vart en mycket lat sköldpadda... kram

 
Ingen bild

tulipaner

2 juli 2014 23:05

men så mysigt med barnbarnet,inte ska du gråta lilla vän ;)

ligg du i hängmattan det sommar det! måste kolla läget,men ska du inte äta några smultron i år eller ? :))

missade avfarten till dig när vi åkte hem,hoppas du förlåter mig för det ,skämt och sido,.så vill jag allt veta vad du pysslat med sen när du slutat gråta oxå:))) sommar kramar till dig,och en bunt med näsduka.

lynx63

3 augusti 2014 16:25

Hej vännen min!
Jo här bölas det för fullt, gullungen gör denna tant blödig... hahah

 
Ingen bild

tulipaner

30 juli 2014 12:05

Heeeej!!
hur har du det med barn barna ? har dom helt tagit över dig :)

nä då hoppas du mår bra och hoppar hopp rep.men du,det för varmt för det,du kan ju fläta fingrar,det väl inte fel då gympar du ju! /kram till dig

lynx63

3 augusti 2014 16:23

Å hej nu e jag tillbaka =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Presentation


Ha ett fint 2015 år

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards