Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Vinglig

Av lynx63 - 26 januari 2014 01:56



 

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.




HEJ igen mina fina smällkarameller!

Ja då är man på G, dofter och smaker är på väg att födas in i denna kropp igen.

Benen är inte kokta hela dagarna, utan mer av den okokta sorten.

Man kan nu gå längre än till badrummet utan att känna sig som en maratonlöpare i slutet av en 10 mil lång färd.

Vinglig ja men tappert kämpande, funderar på att städa hela huset?

  

Fniss nä jag skojar bara, ska ta det lugnt ett tag till.

Här har vi det så där lagom kallt, med sol vissa dagar.

Pendlar mellam -6 och -9 något kallare på natten.

Har funderat hit och dit på hur man ska göra med alla sina drömmar.

Kom fram till att skriva ner dom på ett papper är det som är bäst.

Sen pricka av dom, eftersom.

Då kommer nog alla önskningar och drömmar att uppfyllas.

  

När man bara tänker på dom,blir de så hop kokade.

Att det känns som om dom aldrig kan bli sanning. 

Men på papper ser det faktiskt ut som alla är genomförbara.

Hoppas att ni alla har det bra och sluppit snora runt.

Annars önskar jag er en krya på er tanke + en stor kram

Till er som är friska säger jag också stor kram

HA EN FIN SÖNDAG

  



Lite saker från min lista

  

Ny tumme

En ny halsduk

Se mer av världen

Ta hand om dagen bättre

Våga göra något bara för bara mig

Söka nytt jobb, gardera sig helt enkelt

 Sända kramar till mina vänner

mm

KRAM

=)




 
 
TantGlad

TantGlad

26 januari 2014 09:33

Hej hopp min lilla sockertopp.
Du ta det lugnt nu, och tänk på att det är vilodag och söndag idag. Skönt att du orkar lite.
Drömmar brukade jag förr skriva ner på ett papper, för det var så roligt att läsa vad man drömt om.

Villken fin lista du har vännen.
Ha en jättefin söndag och vilodag nu min vän.
Kramelikramkram frååååån mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

lynx63

31 januari 2014 22:44

Snark snark snark jag vilar, ska bara diska först =) sen bädda rent i sängarna... *LER* Ja det är skoj att drömma, man får så mycket uträttat då. Och det bästa är, att allt blir klart..... hihi
Kram kram till prinsessan glad.

 
Spanaren

Spanaren

26 januari 2014 10:11

Älskar dina ord om hur du ska genomföra ditt nya liv.
Varmt lycka till *tumme upp*
Krya på dig!

/kram

http://spanaren55.blogplatsen.se

lynx63

31 januari 2014 22:41

Japp här ska byggas broar över alla hinder. =)KRAM KRAM Tack!

 
Ingen bild

tulipaner

26 januari 2014 22:20

grape frukt,citroner,granat äpplen har jag med mig så du börjar bli lite stark,nu är det bara och boosta!
ja,dina drömmar kommer att gå i uppfyllelse,men inte på en gång,en sak i taget ett litet steg åt gången! jag kommer och applodera när första grejen är i hamn!
men städa huset ,tänk inte ens på det,dammråttorna flyttar inte !
ja här har man gått med sån konstig förkylning som är i kroppen och vill tydligen bo där allt bra länge,tyvärr.men jag hasar ju runt så det går ingen nöd på mig ,än så länge:)

ha det så fint nu,och var rädd om dig/kram

lynx63

31 januari 2014 22:39

Ja dammråttorna flyger och jag med dom hahaha.
Krya på dig du också, denna förkylning eller va det nu var??? Är nästan peppar peppar ta i trä, borta. Krya på dig goa prick, kram kram och en stor påse med C.vitaminer och en semla... =)

 
skogsfen

skogsfen

29 januari 2014 10:24

Kom förbi och ser att du har/är förkyld usch och fy. Jag med. Inge kul.
Vilken bra idé att skriva en lista tror jag ska härma dig där.
Här kommer det en kram till dig från mig. KRAM.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

31 januari 2014 22:37

Ja gör det,man ser med andra ögon på sina önskningar. När sakerna kom ner på ett papper. Det blev inte så svåra mål, allt går bara man vill. Är friskare nu tusen tack för kram här kommer en stor i retur... KRAM =)

 
Ingen bild

tulipaner

31 januari 2014 13:56

har kikare och ser dig inte ändå,hoho?!

lynx63

31 januari 2014 22:35

Nääää jag är en lat padda, kommer mig inte för att göra något. Mer än gå på gå bandet, gå ut med hundarna en i taget allt för att öka på kondisen hahaha, sen står jag på alla fyra för att vrida rumpan till höger och till vänster. Sen med en liten mojäng särar man på knäskålarna "inte mina skålar" för att gå ner i spagat *LER* jag kommer att få en sååååå fin rumpa lår och mage efter allt detta tjafs. Jag försöker få ryggmuskeln att bli starkare, så allt som stärker buk och bak ger kanske min rygg den korsett jag behöver. Så man slipper ryggskott mm. Fniss kommer snar på besök... KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards