Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

En liten sång

Av lynx63 - 21 augusti 2013 17:37

 

      

 

 

En liten sång jag sjunger för er och den är bara för er.

 

        

Som ett  litet bi jag flyger från blomma till blomma

Vackra färger jag ser en varm sommar dag

Vinden smeker min kind och den stora

Linden spelar med sina blad

Då kommer solen fram

Änderna badar i en damm


Korna råmar i sin hage

Magarna är fulla med gräs

Svalorna flyger runt och

Katten leker med fjärilarna

Då kommer solen fram

Änderna badar i en damm

 

Lynx63 ©



    

Så där nu har ni fått en onsdags sång av mig.

Ha en fin kväll och var rädd om er alla.

Kram

     

 
 
Spanaren

Spanaren

21 augusti 2013 19:28

Så vacker du sjunger och verkligen vackert.
Dina fina ord sitter och gör mig väldigt stillsam med en full ro.
Tack/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

22 augusti 2013 16:04

Hej min egen filur :) det är inte klokt va du hittar på rackartyg. Vart man än vänder sig så kommer det ett litet grattis :) Kram och ha det så bra på landet. Din vän :) som är både rörd och glad.

 
skogsfen

skogsfen

22 augusti 2013 11:05

Tack för den fina onsdagssången. Om jag lyssnar tätt tätt intill datorn så hör jag dig sjunga....Kram fina vän.
Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

22 augusti 2013 16:00

*LER* Men du är då för söt, tack för att du gillar min enkla sång. Kram på dig go prick.

 
tulipaner

tulipaner

22 augusti 2013 15:09

tack vad gullig du är en sång är aldrig fel,så är det.kan jag doa kanske?så kan vi sjunga tillsammans?vill så gärna sjunga lite fint.
har skrivit på förra inlägget men kör ett fyrfaldigt leve hurra hurra hurra Grattis!

http://tulipaner

lynx63

22 augusti 2013 15:48

ÅÅÅ Tack du fina underbara kusin, klart att du ska doa med mig. ;) KRAM

 
TantGlad

TantGlad

22 augusti 2013 19:40

Åååååå såååå fint du sjunger och jag hör din sång ända till mig ska du veta.
Du är ju bara helt underbar och villken lycka ha dig som bloggvän som ger så mycket glädje som du gjör. Du är en riktig glädjespridare!!!!!!!!!!!
Kraaaaam! Titta in hos mig snälla!!!!!!!! en fågel har viskat i mitt öra! hihihi

http://TantGlad.bloggo.nu

lynx63

22 augusti 2013 20:48

Jo du min underbara dam, det har jag minsann redan gjort. Å vad får man se där? Jo en hälsning till mig på födelsedagen "DIN BUSTANT" ojoj ni är super goa. KRAM

 
Annika

Annika

22 augusti 2013 22:24

Hej. Det går rykten här i blogg världen om att en viss lynx63 fyller år. Så jag vill då ge dig en stor Grattis kram. Tack för en vacker sång. Hej svejs.

http://www.badtant.bloggo.nu

lynx63

23 augusti 2013 08:46

Men hej å tusen tack, fina du. Jag blir så glad ska du veta. KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards