Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

Badat bil

Av lynx63 - 2 juni 2013 20:51

    

HEJ fina vänner, jag är så laaaaat att jag borde skämmas. Vill inget och gör inget, men så fick jag för

mig att min ena bil skulle bada och se så fin den blev.

 

KRAM på er alla 

 

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

 

Plymouth Satellite 1967

 
 
Spanaren

Spanaren

3 juni 2013 09:14

Så fin bil! Antar att du skiner i kapp med din bil. Men om du ska köra den så blir den ju smutsig *ler* /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

3 juni 2013 13:22

He he du har så rätt, funderar på att köpa en overall till den. Men då ser ingen hur fin den är, men jag gillar att bada bilar. Men det är inte som förr, armarna blir så tunga och ryggen skriker. Så jag tar många kaffe koppar mellan varven. Stor kram på dig.

 
TantGlad

TantGlad

4 juni 2013 06:05

Hoppas mitt inlägg kommer in nu. Bloggplatsen är det svårt i bland att komma in på. Visst är det konstigt!
Jättefin bil i färgen citrongul. Sån vacker bil som du måste väl vara stolt över.
Jag förstår att du sköter om denna vackra bil och badar den ofta. Jag brukar själv bada min bil så fort lite damm kommit på den, så min gubbe brukar skratta åt mig för jag är så noga med bilen. Jag älskar bilar!
Ha det så gott nu ! Och du......67a är en fin årgång det! *blink blink*

http://TantGlad.bloggo.nu

lynx63

5 juni 2013 19:16

Haha precis, min gubbe säger att jag kommer att nöta ut lacken om jag fortsätter som jag gör. Men nä då jag putsar "Pussar" på min fina bil i alla fall. Det är en bra årgång ler... :) Kram på dig

 
skogsfen

skogsfen

7 juni 2013 12:36

WOW vilken fin bil en riktig klenod förstår jag.
Kramar från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

19 juni 2013 21:32

TACK Ja den är fin och jag är mallig :) kram till dig med.

 
tulipaner

tulipaner

7 juni 2013 15:47

men så fin,då kan du glida omkring med hundarna:)
kanske man får en tur i den skinande skapelsen?

http://tulipaner

lynx63

19 juni 2013 21:34

Japp men Zingo vaktar den så ingen kan komma fram och titta på den. :) Ja det är bara att hänga med, på en tur. KRAM

 
tulipaner

tulipaner

11 juni 2013 16:09

jag har skrivit inlägg här,men det verkar inte ha komit fram?!
nåja hoppas detta gör det.
jag hoppas nu att allt ordnar sig med din kropp allt är bättre än inget!
önskar dig en fin sommar ,och sen ska vi fika så det slår härligan till/kram

http://tulipaner

lynx63

19 juni 2013 21:36

Jo då det kom med, men denna tant har inte vart inne på flera dagar FÖRLÅT mitt slarv. Jag är ute och ränner hela tiden, men jag ska bli bättre på att titta in. KRAMAR OM :)

 
TantGlad

TantGlad

14 juni 2013 20:15

Kikar in och önskar dig en fin helg!
Kraaaaaam från mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

lynx63

19 juni 2013 21:37

Å tack för det och jag önskar dig det samma. KRAM

 
skogsfen

skogsfen

18 juni 2013 08:46

Men vilken fin bil du har....den kan du ju köra till någon fin plats och sen sitta och läsa i;))).
Ha en skön sommar/ kramis.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

19 juni 2013 21:39

Kramis på dig med, du det där va en super bra idè. Så kommer jag att göra + ta med kaffe och bullar.
:) TACK

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Presentation


Ha ett fint 2015 år

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards