Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Ja det va det!

Av lynx63 - 5 april 2013 20:54

HEJ alla BRUDAR!


Ja som ni vet så har jag en nacke och en tumme som inte gillar att vara normala. Men nu ska det bli Magnet-röntgen från skallen och ner till höfterna. Så nu blir det andra bullar. Sen ska det gympa tumme så det står härliga till, ha ha jag kommer att får en så atletisk tumme så ni kan inte ana.

 


Vet ni jag har redan kommit fram till bok nr 5 i den nya serien och får nu vackert vänta på att nr 6 som jag sökte och fann hurra.

Den kommer i låddan till veckan och då kan jag  fortsätta me det jag älskar. LÄSA.......

 

KRAM och ha en super fin helg     

 
 
skogsfen

skogsfen

8 april 2013 09:55

Sa ju det den som söker ska finna...och du fann.
Ha nu en god lässtund. Vad ska du läsa sen då? Titta in till Spanaren och under Ge en bok - Få en bok så du har något att läsa sen.
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

lynx63

8 april 2013 18:30

Ja det såg jag, får titta in och läsa lite bättre kram.

 
Spanaren

Spanaren

9 april 2013 07:52

Men så bra att du blir uppkollad men röntgar de inte tummen också? Behövs inte det? Bra att du får gympa för din tumme och att sjukvården bryr sig *tumme upp* Fniss/ kram

Ps Läsa är kul eller hur ;.)

http://spanaren55.bloggplatsen.se

lynx63

9 april 2013 16:48

Den är redan RTG men nu ska nacken få en ny titt, lite högre upp och längre ner. Läsa är 100% underbart. KRAM :)

 
tulipaner

tulipaner

9 april 2013 16:38

men så skönt att bli kollad,det hade du behövt för länge sen!
ja ,tummen kan bli en atlet,perfekt när du håller i boken;)

Hoppas ni har lika fint väder som vi,.justa ja ,du sitter ju med näsan i böcerna/kram

http://tulipaner

lynx63

9 april 2013 16:46

Vi har lite sol och någon tim med snöyr, sen kommer solen igen och allt blir underbart. Ja här ska det gympas runt med tummen ;)och näsan ska bo i boken. HAHAHA KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards