Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Skogen

Av lynx63 - 13 november 2012 17:11


   

Copyright © Gäller för alla mina texter + bilder.

 


Tja nu har man blivit lite varmare i kläderna, missar och strular lite.

Men gör om gör rätt, så blir allt bra.


Hundarna har fått punktering, Zingo ligger på golvet som en svart kolsäck.

Lana ligger under täcket & Tubbe också, vi har ca:15 grader inne "jag håller på att elda"

Men Lana och Tubbe är frys skitar, så där gäller det att få upp värmen innan dom tittar fram.

Turen i skogen blev annorlunda, hittade ett ställe där något djur fällt ett annat. 

Fjädrarna som låg på marken var mycket långa och vita, inget annat syntes  .

"Hm jo avföring från ett annat djur fanns bredvid".

Ska när det är ljust imorgon, titta om jag kan hitta stället igen.

Så kan jag knäppa ett kort, så ni också får se.


Ha det så bra.

 
 
Spanaren

Spanaren

14 november 2012 13:17

Ett foto från din vandrade stig *fint*

Vedeldad värme ... jag kommer ... det är så skönt för en värkande och stel kropp eller hur ;.)

Djur dödas och andra djur mättas ... svårt att se på ... men så är det bara.

Tack för dina underbara sanningsord på min blogg/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

azlan

14 november 2012 15:01

du andas ut i zyber rymden .. o se där damp det ner i mina friska andetag när vinden från norr for över skog o land..
Jag; Azlan är katt här , bor nere norr o Mälarens strand , jag tänkte allt se ,om man fann något spännande här där det fanns mer katter ..
Nu stryker jag mig mot bilden o lämnar mitt doftminne .

lynx63

14 november 2012 18:08

Gunnar kisse sitter strax nedanför Karlavagnen, åtminstone denna kväll :) Mjau Välkommen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lynx63 - 8 december 2015 16:41

   TJA nu skulle jag vara här och skriva en massa roliga saker. Men nix jag är en förkyld grinig med huvudvärk gnäll tant. Så vi får höras längre fram i vk kram på er alla.    ...

Av lynx63 - 22 september 2015 15:13

HEJ flickor    Jag är inte här så ofta, har vattenproblem som kommer och går. Fick vatten ur brunnen ett litet tag, sen blev det något annat problem. Så nu är man utan vatten igen, får hoppas att det regnar snart så man kan tvätta av sig lite...

Av lynx63 - 9 september 2015 15:57

HEJ vänner!    Med anledning av en bacill, så länkar jag inte till någon mera. Allt för att hindra smittspridning, sen får vi se om PENICILLINET verkar. Må alla få vara friska och krya nu då höstens vindar sveper fram. Lavendel står i full ...

Av lynx63 - 4 september 2015 19:08

HEJ   Vänner!  Nu är det fredag och jag ligger och tittar på en film/serie. Känner mig lat och lite frusen, här har det vart mellan 10-17 grader under dagen. Turbo sover bredvid mig och under sängen snarkar Gunnar. Lana ligger på mina ben...

Av lynx63 - 22 augusti 2015 15:33


HEJ Ja nu ska ni få se något som kom hem till mig idag. HURRA va jag blev glad. Förmodar att någon pippi har kvittrat att jag fyller år imorgon.      Så tusen miljoner med tack från mitt hjärta till era hjärtan. "Familjen A-B/J och Sokko...

Ovido - Quiz & Flashcards